17 maj 2012

RFSL

Idag har jag varit på kurs, colour of love med Aleks och alla fina RFSLare och SFQare. Vi har lärt oss om det lilla viruset kondylom, mer saker om kukar än jag någonsin trott existerade och en del nyheter om fittor också. I RFSL är det alltid högt och tag och heteronormen lyser med sin frånvaro. Jag och Tomas fnissar som småflickor i högstadiet när vi ska försöka få kondomerna på plats på träkuken. Tack alla för en fantastisk kurs och ala skratt!

Nu sitter jag hemma hos Joel. De andra väntar på att hockeyn ska börja, vi är ju tydligen i kvartsfinal... Jag har godis, ända anledningen till att jag är här är för att jag är prat och dysfunkmyssugen. och tydligen var hockeyn "part of the deal" om man ville få sig lite familjemys idag. Så det är bara att stå ut.

Och imorgon är det äntligen fredag och jag ska få sova läääänge! Nej nu kom Liz och Calle tebaka så nu bör en vara social igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar