29 maj 2012

Jag har tappat räkningen i tentaplugget

Jag och Liz har tentapluggat eller aa umgåtts så mycket att vi kommit till stadiet att vi börjat störa oss på småsaker. Jag smaskar som vi alla vet oerhört mycket när jag äter frukt och Liz rapar ohämmat. Men vi försöker jobba oss igenom det. Dessutom har vi hamnat i någon sorts synk där vi går om varandra och beter oss mer än någonsin som ett gift par. Hur ska vi överleva utan varandra i sommar? Här om dagen så sov jag dessutom kvar så vi umgås mer än någonsin det är ett under att vi inte slagit ihjäl varandra. Vi börjar bli lite oeffektiva men det beror nog mest på att vi känner att det mesta börjat fastna och även om man aldrig blir färdiglärd så finns det en gräns för hur mycket man orkar plugga. Så idag hade jag en Cecilia förmiddag, jag gymmade, sprang, simmade, bubblade bubbelpool och bastade så nu känner jag pigg igen. Dessutom har jag och Liz blivit med hund eller ja, Liz är dagmatte åt en liten engelsk bulldog Copy som går runt och grymtar när vi läser skvallerbloggar och som sover när vi pluggar, tror han hatar skuldebrevsrätten mer än mig! nej nu ska jag och Liz försöka göra liite nytta innan Neila kommer och pratar skit iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar