31 december 2010

En årskrönika eller Cissis nyårskarameller.

År 2010 var året som.
Malin fyllde 20 och smaskandet togs till en helt ny nivå
Jag och Pontus fyllde 19 utan att vi blev äldre eller mognare.
Jag spenderade större delen av vårterminen framför Illustrator
Hittade en kändis look a like
Min mobil dog och återuppstod och dog och ja ni förstår mönstret. Den somnade tillslut in i november och är nu ersatt av en Nokia 6700 classic vid namn Laura.
Gjorde en massa artiklar åt släpp in framtiden
Gjorde en hel massa skit åt Arbetarbladet
Therese och Skitstöveln gjorde slut
Rebecka och Svärmorsdrömmen likaså
Pontus var depp men blev pepp när han hittade Julia
Jag och Pontus gick på balen
Jag i en vulgär klänning.
Yozzan hade klänning på studenten!
Jag och Pira fick två stipendier var för samma saker typ.
Näst bäst på BORGIS!
Konfaläger med HULKEN
och Pisserian
Taizé med Tussen
Ett två tre SLAKT
Tyskland åkte på däng i fotbolls VM
Spindlar i BHn
Badade i den förpestade ån med Munter
Pride
Pridetåg
Körkort!
Hade utflyttningsfest där...
Jacob och jag diskuterade six feet under
Helena kidnappade ovanståendes dricka
Pontus blev fulldryg
Malin och jag gömde oss på mitt rum
Sen flyttade jag till Stockholm
Och stormtrivdes
Träffade flickor och Queers
Fick hemlängtan
Firade Mamma som fyllde 50
på Spa i Dalarna
Fick besök av "systrarna"
Hade vinmys och planerade bröllop med Malin
Dejtade utan resultat
Firade jul med en ungerska
Och nyår med Volontärer och ovanstående.

Årets Citat
"Att vara flata är lite som att köra macintosh, lite bättre och lite mindre risk att få virus"
Årets utländska film
Inception
Årets Svenska film
Fyra år till
Årets låt
Allt med Robyn

Till nästa nyår så hoppas jag på att
Jag är kär och i ett förhållande
Kommer in på juristprogrammet
Flyttat till Umeå
Vänjer mig av med mitt tv serieberoende (egentligen vill jag det inte men kanske borde)
Lär mig laga mat bättre
Får ett sommarjobb
och en eventuell resa till Taizé skulle inte vara fel.

Gott Nytt År allihopa!
drick med måtta och kör inte full...

1 kommentar: