1 januari 2011

Dagen efter


Istället för sanslöst partande så åt vi Tacos och Cheesecake. Drack vin och försökte koncentrera oss på sällskapspelen. Vi kom fram till att jag är grym på med andra ord, oavsett språk (förutom min dåliga ungerska då) och att Jimmy är en rackarns kapitalist som tog hem Monopolet. Vid tolvslaget höll vi på att bli utelåsta men jag kom på att nycklar är bra att ha i sista stund. Segeltorps himlen var full av snö och raketer. Tror att det pågick ett internt raketkrig men det var häftigt. Vid småtimmarna eller när Therése somnade sittandes så tog vi å bäddade i ordning i min lilla lägenhet. A new record was made. 4 personer i min etta! Therése somnade så fort hon fått ner huvudet på kudden, Rita likaså och jag och Jimmy låg och pratade skit ett tag innan vi insåg att halv fyra kanske är en vettig tid att sova på ändå om det är nyår. Nyår var trevligt och mysigt. Och idag har det slöats, städats, diskats, packats. Jag och Tussen åker till Gävle på måndag men ikväll ska vi på bio. Om jag törs väcka henne. Hon sover sött här bredvid nämligen. Tusen tack ni som var med och gjorde 2010 så förbannat bra! Men jag hoppas på ett ännu bättre 2011!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar