5 december 2010

Det är jobbigt att planera bröllop


Ovanför ser vi konsekvensen av att dricka vin
och sitta uppe och prat tills långt in på småtimmarna.

mmen det var det värt.
Jag tror vi kom fram till att jag skulle ha smoking
men inte Converse.
Att Malin skulle ha en klänning
Eventuellt med jordgubbar
men absolut inte storblommig.
Det kommer vara gott om tärnor och bestmans.
Vad bröllopsvalsen ska dansas till är en bra fråga.
Jag håller fortfarande på
Neira - Words of gold.
Det är iof ingen vals.

Behövs det förklaras att det var en hel del vin inblandat i detta
Och att jag blir en aningens dryg när jag är full
att bordet taskigt nog flyttade på sig hela tiden
Så att man snubblade.
Eller att Malin är en ängel
*ironi*

I do I do I do
Love you

Facebook arrangemanget
Cecilia och Malins bröllop kommer snart
Be there, be queer.
Hela detta blogginlägg är sjukt seriöst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar