16 januari 2011

För att

Det töar i Stockholm.
Rättelse
Det vräker ner.
Jag borde bygga en Ark
Jag plaskade omkring på söder.
Götgatan.

Temys med Matilda.
Vi ska bli kulturella.

Jag gymade idag.
Det kändes bra.
Zumban har dessutom utökats.
Förut var den på måndagar.
Då jag jobbar.
Men nu kan jag gå.
För de har utökat den.
Till Tisdagar och Lördagar.
Så jag återkommer på Tisdag kväll
Med en recension.

Annars så är allt bra I guess.

Dagens tips.
Pasta
Bacon
Stekta brödbitar.

Dagens andra tips.
Undvik att...
Lyssna på P3 dokumentär
Om Hagamannen.

Om 1
Du går från bussen själv
och tog en genväg
precis när de säger
att man ska undvika dem.

Om 2
Du intenderar flytta
till Umeå.

Jag är lite paranoid
Jag vet.
Jag lägger det till
listan över
charmiga saker
som bor i
mitt huvud.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar