17 januari 2011

Ugh... (känsliga läsare varnas)

Efter att ha sett åtaliga avsnitt TV serier så känner jag att det är dax för ett statement. Det var länge sen jag skrev någon uppseendeväckande och det är banne mig på tiden att sluta upp med poesifjolleriet och skriva ett ordentligt inlägg. (Sjukt kul att stavelsekontrollen tycker att poesifjolleri är ett ord) Nu kommer ett riktigt gnällinlägg så se upp.

Kan alla bara sluta vara så förbaskat nykära och positiva i min omgivning. Visst jag önskar er all lycka i världen men måste ni rub it in my face. Så att säga. Jag orkar inte höra om hur mycket sex ni fått, hur snygg snubben i klassen är eller att du ska på ditten date hit och ditten date dit. Good for you! Ja jag är bitter men efter att ha lyssnat på allt gnäll. Och ja jag har gnällt en hel del tillbaka det ska det inte stickas under stolen med. Men då var det ju iaf ömsesidigt. Hur ska jag nu kunna gnälla när den enda respons jag får är. Du kommer hitta någon alternativt. Ja men du vet XXX. Jag vill inte höra era solskenshistorier jag vill höra pest och pina. Jag vill höra om snubben som var en idiot. Inte om jäveln du fick med dig hem från krogen i lördags.

Ja jag har nått en ny nivå av bitterhet och jag erkänner.
Jag är en bitter manshatande flata.
I alla fall i skrivande stund.
Jag känner att lite kärlek för min del inte skulle vara för mycket begärt. För bara jag oxå var en aningens lycklig, puttenuttig och nykär så skulle min tillvaro kännas mer meningsfull.

Och ja jag vet, jag skulle hitta något att gnälla på ändå. Men det skiter jag i just nu.
OVER AND OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar