4 januari 2011

På en måndag...

Jag är i Gävle, igen... Det känns som jag flyr sthlm just nu.
Hittade en lista på en annan blogg som jag tyckte var rolig.

min bästa vän är Pontus (plus alla tjejerna)
när jag borstar tänderna tänker jag på alla hål och försöker komma åt trots att mina tänder är tajtare än cheap monday jeans.
när jag lagar mat, rättelse, om jag lagar mat så smakar den antagligen inget vidare.
jag är rädd för att bli ensam.
den värsta känslan är ångest.
den bästa känslan är fjärilar i magen
jag är bäst på att vara säker på att jag har rätt
jag är sämst på lyssna på andras problem och komma med bra svar. (Hissmusik)
jag lyssnar på Christer och Humorhimlen på P3
jag pratar för fort och med för mycket saliv.
jag tycker om mjölkprodukter. (pannkakor, grädde, glass, choklad)
kärlek är oturligt nog inte med i mitt liv just nu.
i somras var jag i Taizé och jagade spindlar med Tussen.
sist jag grät var när jag hade hemlängtan på höstlovet
när jag vill tänka går jag in i min egen värld.
när jag bakar äter jag en massa smet.
just nu tänker jag på allt jag vill hinna med innan Augusti
idag har jag träffat Klacken!
ikväll ska jag sova, klockan är 01.00 så...
imorgon kommer jag Äta middag med Pontus
min mobiltelefon är Ny och underbar!
när jag vaknar på morgonen är jag allmänt otrevlig och vresig och inte särkilt trevlig. (om man ska uttrycka det milt)
om jag var ett djur skulle jag vara en falk eller något annat som flyger. Eller ett får som älskar gräs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar