30 mars 2011

Förlåt Jesus

Idag var en sån där mötesdag
Det har beslutats om mål 2012
Kändes mindre relevant för egen del.
Mitt mål 2012
är att komma in på juristutbildningen
punkt.
Är dessutom sådär lagom förkyld
Hostar och har halsont
Men inget allvarligt.
Så nu knarkar jag te
och gör en kål/morotssoppa till middag
Och lite frozen yoghurt till efterrätt

Men allt är inte bittert inte.
Jag var på intervju för ett jobb i måndags.
Och idag fick jag ett telefonsamtal om en till intervju.
Så jag hoppas på att
ett sommarjobb snart är i hamn.
Skulle vara trevligt att veta att jag inte kommer behöva flytta hem
För att jag inte kan betala för mig.
Vi får hålla alla tummar
och be en bön om man är sån.

Som lite extra kuriosa bjuder jag på den eminenta bilden av mig som Judas.
Snart är det Påsk kära vänner
och ja
Jag erkänner
Det var jag som gjorde det i år...
Förlåt Jesus...
Hittade även denna fina bok i bokhyllan i personalkorridoren
Känner att det är så jag
Eller inte.
Men lite roligt är det
Amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar