31 mars 2011

IKEA i mitt hjärta















Världens snyggaste (tjej?) lakan


I tisdags så var jag till IKEA
Jag gjorde en revolutionerande upptäckt.
Man måste inte ha vita lakan.
Vita lakan blir sunkiga och icke vita
Väldigt fort.
Jag antar att de flesta redan kände till detta.
Alltså att det finns färgade lakan.
Jag visste det oxå.
Men jag har varit fast i det gamla mönstret
Men Simba (katten) kommer håra ner lakanen
om jag har svarta lakan.
Men!
Jag har ingen katt
Och Henry hårar inte så mycket.
Så nu har jag grymt snygga mörkblå lakan.
Och ett svart och ett grönt örngott.
Och man sover som på moln i dessa.
Ibland så älskar jag IKEA.
I övrigt så har jag fått ännu en jobbintervju!
Och lärt mig en massa om kärrmonstret av barnen på jobbet.
Nu ska jag laga mat.
Viktor kommer på besök.
Tomatsås med kikärtor och Pasta står på menyn.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar