4 mars 2011

111

111 är i övrigt mitt favorit binära tal...
Det känns som att idag kommer bli en seg dag
Alla är partypepp
Jag är inte lika pepp.
Men det kanske kommer

Igår flyttade vi Klackens katt.
denne får vara testpilot i pojkvännens lägenhet...
Det spelades även bowling med ovanstående
och random barn vi lånat typ.
Klacken vann
Jag skyller på att jag spelade i lag med ett barn.

Men men, man kanske borde ta sig upp ur sängen
och äta frukost.
Och packa ihop sina saker.
Så jag inte glömmer hälften här när jag åker till Stockholm
Vilket jag gjorde sist...
Uppdatering om partykvällen kommer nog...

1 kommentar:

  1. Det är svårt att inte kicka ass på ovanstående sport, men ack så kult det är att vara supriserande fabolös på en sport och inte ligga i rännstenen med smutsigt ansikte och muttra till andra överskattade sporter som bl.a förekommer på lågstadiets idrotts-lektioner....

    ps: agnes är bäst som följde med och gjorde trevligt sällskap

    // Käresta

    SvaraRadera