5 februari 2011

Lördagsspekulationer

Jag vandrade Uppsalas gator igår och idag,
men jag fann inget att ha på mig där
så det blev en tur till Söder här hemma i Stockholm istället.
Hittade en klänning med sjukt mycket potential på beyond retro
till ett hyggligt pris.
Så jag köpte strassen och åkte hem.
Klippa och sy.
Sy om
Svära åt maskinen
Sy rätt.
Sydde till slut ihop klänningen med en BH för att få den som jag ville ha den.
Mycket smart.
Men jag behöver köpa en ny BH att använda när jag inte har den där klänningen.
Klänningen blev mycket snygg.
Ska ha den nästa Lördag
När 20e levnadsåret ska firas i Gävle
Tv är temat.
Klänningen är lite Mad men inspirerad
Säger vi...

20 år har snart gått och vad har vi åstakommit.
Bra betyg från gymnasiet
Jobb och eget boende i huvudstaden
Framtidsplaner finns
Var i landet hon befinner sig om ett år
blir spännande att se.
Om hon någon gång finner kärleken
och om hon lär sig att laga mat är kuggfrågor
Jag hoppas på possitiva besked på ovanstående påståenden.

Ikväll vankas melodifestivalen
Svt Play
Popcorn
<3

"Bilder på klänningen kommer efter festen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar