28 februari 2011

108

Jag har sovit mellan 6.00 - 10.00
och från 10.30 - 13.30
Nej jag har inte fått akuta sömnproblem
Men det var Oscarsgala igår.
Och när introfilmen spelades
kände jag mig som ett barn när Kalle börjar på Julafton.
Systern med vän och Klacken och Tussen gav upp efter röda mattan.
Sjukt besvikna över att inte fått sett varken Clooney eller Brangelina.
- Det är ju bara B kändisar Cissi? //Lollo
- Det är ju dom som är nominerade och hetast på Oscarsstatyetterna!!! // Cissi
- Jaha, men är inte den där, vem vill bli millionär filmen med, den är ju sjukt bra!//Lollo
- Den vann typ 7 Oscars 2009 Lollo...//Cissi
Varpå systern beslutade sig för att sömn är viktigare än Hollywood kändisar som håller tal.
Galan var lagom bra
Me <3 James Franco och Anne Hathaway
Me hates Filip och Fredrik som envisades med att prata i mun på varandra UNDER tacktalen!
Jag och Stephan höll oss vakna
med Cola och att sporadiskt lösa rubikskub för att hålla hjärnan vaken.
The King's Speech vann bästa film
Colin Firth manliga huvudroll
och Nathalie Portman bästa kvinnliga.
Nu ska jag tydligen skjutsa syster och Olivia till Valbo.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar