4 april 2011

Ungkarlslyan

Jag skulle behöva städa.
Det får bli veckans projekt.
Tänkte i övrigt ge er en inblick i mitt kylskåp
Som jag insett påminner om en ungkarls.

Vanilj Yoghurt - how would I survive without you?
Äpplen - Apelsinerna är äckliga nu. Äpplena är underbara.
Morötter och Vitkål - Kastrullen döljer den soppa som blir om man blandar dessa.
Den i kastrullen är dock möglig
(Upptäckt som gjordes när jag fotade)
Ägg - Som är ruttna?
Bregott

Denna öl har legat där väldigt länge.
...Jag är dålig på att dricka alkohol...
När blir öl gammal?

Mitt andra livselixir efter vanlijyoghurten
Jag konsumerar lite för mycket
Philadelphia vitlök och örter på Wasa knäckemackor.

You don't want to know how old that yoghurt is.
Lingonsylt - Vilket är den största förbrukningsvaran
då havregrynsgröt äts ytterst dagligen
Ketchup - Kylskåpets mest oväntade
Jag gillar inte ketchup,
men jag har upptäckt att vissa uppskattar ketchup till mat
...typ Klacken...
Flytande margarin
För de gånger jag äter något annat än yoghurt och gröt.
Champagne - Present från Olle
...jag är som sagt för dålig på att dricka alkohol...

Peace!

3 kommentarer:

  1. Har du hört talas om äggtestet? Det har funkat alla gånger jag provat :)

    Tag en skål med vatten och salt. Färskt ägg sjunker till botten, medans gammalt ägg flyter upp till ytan.

    SvaraRadera
  2. du borde slänga ölen.
    tror den gick ut den 17 mars kl08.32 de har ett datum i botten...

    SvaraRadera