31 augusti 2010

Meet Henry!

Hoppas vädret är lika fint i Gävle som i Segeltorp. Dagen i ära har spenderats med en karta över Huddinge och min Cykel! Begav mig ut på en sväng till det omtalade Skärholmen för att försöka finna varje nörds Mecka. Biblioteket! Så nu är jag uttrustad med bibliotekskort och en gnutta mer lokalsinne.

I övrigt kan berättas att Pontus besökte mig i helgen och att jag efter att ha plåg runt pojken i Sthlm är innehavare av två par ytterst snygga skor från skopunkten. Skopunkte är min nya favorit affär. Två par höstskor 465 kr! Kan man bli lyckigare?

Just ja! Jag har numera två innboende också! Kaktusen Henry och Spindeln Oscar flyttade in i början av veckan och är nu en del av familjen.
Har även bondTV nu och jag har adressändrat men mitt mobila internet och mitt röstkort har hamnat i Gävle.

Och för alla nyfikna, Ja jag trivs jättebra, så i behöver inte fråga stup i kvarten... Och jag kommer till Gävle i Slutet av September.
Ciao!
P.S Om man klickar på bilden så kan man se den lite större... D.S

3 kommentarer:

  1. Skitsnygga skor Cissi! Mor och syster är chockade över rock`n roll dojjorna med klack. Kom genast hem så vi kan sno dem :). Saknar dig, ses på söndag kram

    SvaraRadera
  2. Det är 42or... Så det är för stora för er. HAHA

    SvaraRadera
  3. Tack Cissi, men jag använder inte klack, är chockad över att du vet om min skostorlek ^^,
    Jag tror på det där med bibliotekskortet, men det där med lokalsinnet är tveksamt :P
    Hälsa Henry och Oscar!

    SvaraRadera