19 augusti 2010

The dygnsrytm is fucked up



An attempt to sleep was made by Cecilia at 01.00...
01.25 she gav up and decided to watch six feet under season 3 episode 4 instead.
What she really did was to stay up and think about her life...
Which belive me was no good idea.

Så nu sitter jag här i min ensamhet i ett stökigt rum i Sätra, i väntan på förändring?
Tror det har slutat regna nu. Det är en förändring, till det bättre.
I övrigt så älskar jag Six feet under.

Nä nu ska jag sluta vara djup, gnälla på andra genom att gnälla själv.
Ta mig själv i kragen, sluta ångra sakerna jag inte gjorde och göra sakerna jag borde gjort för länge sen.

'Cause I'm leaving town on monday and only god knows when I'll be back again.

Dagens...
Film -Six feet under season 4 episode 3
Låt - Stockholm i natt, Peter Jöback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar