24 augusti 2010

Har en minut över... Men inget internet i lägenheten

Sitter på handledare Malins kontor och tänkte fatta mig kort.
Har inget internet i lägenheten men vaktis jobbar på det I think...
Flytten gick superbra har packat upp allt och älskar mitt nya rum!
Har käkat världens godaste omelett på Heron city på lunchmötet.
Har hunnit se Vårbygårds kyrka och träffat Folket här, hysteriskt konstig färg på väggarna. Men byggnaden är K-märkt so what you gonna do about it.
Hunnit träffa lite personal, bla Elizabeth som redan hunnit komma med tips mot mina finnar.
Ikväll ska vi på konfirmandåterträff och informera om ledarutbildning så det blir nog en sen kväll.

Hoppas allt är bra i Gävle, Stockholm äger!

P.s... Så fort internet är fixat ska jag ladda upp lite bilder på lägenheten som jag har i HPn... D.s

1 kommentar:

  1. Klacken den Store Arbetsinvandraren26 augusti 2010 kl. 22:03

    YO SILLEN! Vad hände med hoppas allt är bla i Lampeland?!?!?

    SvaraRadera