23 augusti 2010

Imorgon/Idag

Cecilia + Pyamasparty = Sant!
Ska i framtiden alltid ha pyamapartyn, det är underbart mysigt och bekvämt även om John snarkade en aningen högt bredvid mig. Tack Pontus W för en fantastisk kväll!

Idag har det packats, letats och rustats cyklar må jag säga! Tror ingen kunde ana hur mycket saker man har i ett sovrum...
Men nu är det mesta nerpackat, mest kläder och teknikprylar... Men för att få en bild av vad för saker jag har med så har jag gjort en tio i topp lista över saker som är bra att ha med sig när man flyttar.

  1. Toaborste och övrig städutrustning - Inte min ideé, mammas...
  2. Soffa/säng + respektive kuddar -Utifall att någon vill sova kvar...
  3. Symaskin - Måste kunna laga kläder och sy kuddfodral etc... (Lande jag vet vad du tänker, mormor is my middle name)
  4. Datorerna + Sladdar + Kameran - Man kan ju inte göra bebisar föräldralösa right?
  5. Kläder - Den som inga byxor har den får gå med... Ja ni förstår poängen

punkt sex till nio består av saker som placeras i köket (tror jag) Och eftersom jag inte har så bra koll på sådant så kan ni själva fantisera ihop vad som finns i de lådorna. Ni har säkert bättre koll än mig...

10. Innehållet från min bokhylla = BibelnHarryPotterTwilight1001albumdumåstehörainnandudörikonfotonporslinskyrkaporslinsbjrörnarnakaptenrödskäggsniffhandelsbankenhundenmagicthegatheringBANGDODGECITYkvittonrandomgrejersomförhoppningsvisinteärlevandedjurböckerjagfåttellervunnitrubikskub...

Och för er som missat poängen, jag flyttar imorgon, men frukta ej, jag kommer hem strax, måste hämta ut mitt körkort! För jag klarade uppkörningen i fredags efter viss dramatik...

Men mer om det senare, nu ska jag sova...

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Missade utflyttningsfesten :(, men jag får gottgöra dig genom att hälsa på och kanske ta med något hembakat, vem vet? Lycka till med flytten :)

    SvaraRadera
  2. Ja! Jag är i starkt behov av Eriks bakkonster och massage! Ska försöka komma hem och va med på typ KU/ungdomskväll i slutet av september iaf!

    SvaraRadera