26 augusti 2010

En visit i Gävle

Eftersom körkortet togs innan jag flyttade tíll sthlm så är jag nu på visit i hemstaden för att hämtat detta.

Så har idag lyckats färdas med tunnelbana, byta till pendeltåg och sen åka upptåget till gävle en resa på drygt tre timmar! Att jag glömde bort att äta middag gjorde inte saken bättre. Men jag ringde Pontus och löste det värsta av krisen! Pontus

kommer förövrigt och bor hos mig lördag -söndag! Underbart, ska bli superkul även om vederbörande inte är ett stort fan av att bli medsläpad på

upptaktsgudtjänst. Men i värsta fall får han väl lyssna på P1 på mitt rum, vilket verkar vara hans senaste hobby...

I övrigt kan jag berätta att jag varit på medarbetardagar och kan nu nästan alla namn! Det ni, det är inte illa tycker jag. Sen att vi åkte vilse, ledde vända i Södertälje och allmänt saknade täckning på rummet förutom när jag låg i sängen är saker vi kan hoppa över.

Förresten så borde brännboll alltid spelas runt en fontän! Sjukt underhållande. Och en väldigt lärorik helg med alla St, Mikaelare. (dagens påhittade ord)




2 kommentarer:

  1. Ditt rum ser mysigt ut Cissi :D

    SvaraRadera
  2. Klacken den Förkylde29 augusti 2010 kl. 12:17

    Det verkar ju hur nice som helst!

    SvaraRadera