12 oktober 2012

Spontant sådär...

Älskling - sluta titta på SJ.se det går ändå inte att få ihop.
Jag - Okej...
fem minuter senare
Jag - Ääälskling... du...
Älskling - Ja?
Jag - Men de är så billigt, bara 380 kr tur och retur *blinkar med ögonen* (vi skypade)
Älskling - *världens charmigaste du är så söt och hopplös suck* du vet att du alltid är välkommen, men hur går det med din skola då?
Jag - Jag får väl förhandla med basgruppen...

Så igår bokade jag biljetter så ska ner till min sockersöta underbara helt fantastiska flickvän på söndag! Med mellanlandning hos mamma å pappa. Jag studsar av lycka, trots att våran, vi måste ha självdiciplin och inte göra spontanaresor plan helt klart har gått i kras. Men vi är ju tokkära och det är äckeljobbigt att vara ifrån varandra och nu var det ju hela två veckor sedan vi sågs (typ aslänge när man är nykär ju) Ska bli så sjukt skönt att få somna i hennes famn igen, pussa på henne och bara vara! Sen blir det en hel del plugg förstås. De där två seminariumen vi har när jag kommer upp ska göras, men de kan göras i Uppsala med. Efter denna spontanresa så är det dessutom bara en dryg vecka tills jag åker ner igen med den underbara Persson i hans fantastiska lilla pärla för att spendera 1.5 vecka med PM skrivande tillsammans med Älskling så ja, livet leker lite extra mycket nu!

Dessutom så vill jag önska ett stort grattis till en av mina bästa vänner Liz Höglund som idag fyller 22 år! (du trodde väl inte att jag hade glömt dig?) Henne ska vi fira nästa helg så det blir väl projekt, hitta present åt Liz någon dag. Har två timmar att döda i och med tågbyte (ja någon är ju anledningen till att biljetterna är billiga) i Sundsvall så kanske kan hitta något då, och så vill jag äta sushi. Men GRATTIS LIZ! och hoppas du har det förbannat kul med dina dalmasar i ööööh,,, på landet ;)
Psst. jag bjuder på middag någon annan dag istället...

Så saker att göra idag:
PACKA (har en stor klädkris)
Läsa de sista fem sidorna för dagen i Radetzki (You can do it!)
och spela FIFA hos Stempa tillsammans med herr Persson och Farfar Calle!

För imorgon går tåget.
Helt galet,
kan knappt tro att det är sant.
Känner mig som ett barn på julafton och lite lyckligare ändå.
För vet ni vad!
På söndag får jag pussa på min älskling, massor!

Jag ber om ursäkt för mitt nykära beteende i bloggen, det är något jag går i terapi för hos Liz... 
Tills vidare får ni ha överseende! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar