10 oktober 2012

Sjuk

Det absolut tråkigaste som finns är att vara sjuk när man inte har tid att vara sjuk. Jag har varit mer eller mindre däckad i migrän och feber sen i söndags. Inte bra tajming då skolan kör på i 190 och jag dessutom har ett ordförandeuppdrag att sköta. Idag så trodde jag att jag skulle må bättre efter att ha legat i sängen hela dagen igår, men icke, huvudet dunkar och jag kallsvettas i mitt lilla studentrum.
Så jag kurerar mig med att sova sinnessjukt mycket, äta yoghurt och se på True Blood, mycket fin sysselsättning. Måste dock försöka ta mig till ICA och köpa mat idag... Så får väl se om jag kan slå i mig massa Ipren så jag tar mig ur sängen i alla fall. Nej nu ska jag släpa mig ur sängen och göra mig lite frukost innan jag återgår till sömnen.
Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar