25 september 2012

nattåg

ligger på en brits. nej jag har inte hamnat i häkte. är ute å åker nattåg. och varför sover hon inte då kan man ju undra. nej hon skulle ju prångt ha med gitarren å lite annan packning från Gävle. så nu ligger hon å försöker hålla sig vaken. lättare sagt än gjort när man har en fallenhet för att sova... men om ca 30 min får jag sova. ska bara komma på ett smart ställe å göra av packningen. lite trångt i kupen å vi gick på sist. wiiiho. och Älsklingen har redan somnat. hon är så söt å underbar som stått ut med min resfeber/mensvärk idag. har nog varit världens jobbigaste typ... men men tur att hon älskar mig. annars hade jag nog fått stryk vid det här laget. nej nu ska jag toaletta mig och typ borsta tänderna. något ska man ju göra medans man väntar eller hur? Godnatt. vi syns i Ume...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar