17 april 2012

Dådådådååååm

Jag har haft en fantastisk möteshelg med svenska kyrkans unga i Uppsala stift.
Från presidiet har jag stolt få se alla nya unga människor som diskuterat och beslutat massor.
Vi har nu en ny distriktsstyrelse och jag vill särskilt gratulera Emelie till Ordförandeskapet.
Jag har ätit massor med godis.
Fått fira jättefina mässor tillsammans
och fått fuldansa till Waka-waka (som jag tror hamnade på film)
Dessutom har jag lärt känna en Cecilia!
Det är kanske inte så stort tycker ni.
Men vi är läskigt lika både till namn och till sättet.
Dessutom är hon den första Cecilia jag känner (förutom mig själv)
Har inte ens en till Cecilia på Facebook (och jag känner knappt hälften av dem jag har där)
Fast nu har jag det och det ska bli kul å lära känna henne bättre.
Vi är nämligen skyldiga fikor till varandra
Som vi ska ta i sommar.
Vilket för övrigt är något jag tycker kan komma till Umeå då jag vandrade hem i snöstorm idag.
Inte Okej,
Inte OK.
Men för att runda av så vill jag tacka alla fina Uppsala stiftare för att ni gjort min helg fylld av kärlek, glädje och värme.
Gå i frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar