20 november 2010

Volontärena, Syrran och Olivia


Det har varit en hektisk vecka det här.
Jobbade i Svenska kyrkans monter under Sacomässan
Stod och sålde in volontäråret
och andra roliga saker svenska kyrkan sysslar med.
Susi och Emma J från Örebro var med
det var superkul att träffa dem.
De sov hos mig
så torsdagskvällen spenderades på heron citys (största?)
biosalong där vi såg harry potter and the deathly hollows part one.
Riktigt bra var den
även om jag och Emma höll på att dö när ormen attackerade
tackolov såg vi den inte i 3D!

Igår så kom "systrarna" ja lollo och Olivia till storstaden
de ska stanna hela helgen.
Så igår blev det Pizza
och en konstig film om en sjungande detektiv.
Mats Ring varning nästan...
Och nu håller beavis and butthead på att sminka sig
för idag ska det tydligen shoppas.
Jag ska kolla efter en klänning till en riktig advent
så ska ta en titt på beyond retro (my new favorite store)
Och sen lär jag bli rundsläpad till vartenda HM
och gina i hela stockholmo....
Men men vad gör man inte för sina systrar?

Bör nog vara extra snäll mot Lollo
som fick ligga i mitten av två 90 sängar
och fick skarven,
plus av allt så är det världskris
då Lollo antog att Olivia skulle ta med en hårtork
och Olivia av någon anledning tror att jag använder/äger en hårtork.

Tråkig historia det där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar