17 november 2010

Jag och min klappkassa humor

Nu var det ju det här med saker som sprängs. Jag har en förkärlek till detta. Min inre pyroman blir exalterad bara jag tänker på James Bond. Det är ytterst få som skrattar så förtjust som jag när man i inception sprängde vinterpalatset! Men döm av min förvåning när jag idag fick ett youtube tips från prästen Niklas som jobbar med mig. Han tipsade om något som heter Cute things exploding. Vilket är en snubbe som helt enkelt tar söta djur och lägger på specialeffekter så att de ser ut som att de sprängs! Ytterst horibelt eller helt underbart om ni frågar mig.

Eftersom Carro fick förhinder kommer därför kvällen spenderas framför youtube. tittandes på kattungar som flyger i luften. Ska även ta en sväng till gymmet och börja skissa på min nya serie idé illustrator har legat och slöat tillräckligt länge nu. Det är dags för världen att beskåda.

"Radonråttorna" - men mer om det senare




Kan det bli bättre?
Tack Niklas som dessutom driver en skön sida om Queerteologi.
http://www.queerteologi.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar