26 november 2012

Avrundning

Har haft styrelsemöte idag och släppt bomben att jag flyttar, eller ja jag har ju sagt det en gång tidigare men styrelseledamöterna hade väl glömt bort det i läkartentor och geografiprov. Nu är det i alla fall gjort, jag sitter kvar som ordförande till årsmötet som är i februari någon gång och det är väl det sista av mitt Ume-liv som ska fullgöras. Just nu så bor jag hemma hos min hemmafru (Liz) eftersom alla mina möbler numera är nere i Uppsala. Liz skämmer bort mig även om hennes behov av egentid gör att jag blir lite mörkrädd för henne om morgnarna. Men på fredag åker jag ner till Uppsala i 10 dagar så då kan du få massor med egentid darling! Ska ner till mitt framtida hem och packa upp kartonger. Men först så ska vi fira vår alldeles egna prinsessan Neila som fyller 20 år! Så nu är det bäst att jag sover så jag orkar med alla äventyr imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar