2 augusti 2012

sjukstuga

älskling (Ä) - nu ligger jag perfekt. lägger sig och håller om mig.
jag (j) - du har ju typ 38 ° feber. det är ju som att bli skedad av en braskamin
ä - det är mysigt.
j - jag kommer få brännskador på ryggen.
ä - sluta gnäll och sov.
j - jag mår illa och mina öron gör ont.
ä - sov...
älskling somnar. jag försöker ignorera att jag svettas, kallsvettas, mår illa, och har världens bästa och varmaste flickvän som snarkar mig i örat. 3 min senare.
j - det här går inte vi måste byta plats.
ä - sdå får ZzZz du klättra...
så nu ligger jag här och mår illa. med öronvärk och en sovande flickvän. och kan inte sova för att jag oxå är sjuk. men har ju världens.finaste att titta på. som är söt men varm och som hela tiden säger att hon fryser och att jag ska hålla om henne. så jag håller om henne tills hon somnar och  lägger mig och bloggar om det hela istället. om inte det är kärlek så vet jag inte vad. som jag älskar henne <3

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar