8 juni 2012

Sommar!

Den här veckan har jag svävat på moln
jag har gått vilse i en fantastisk värld och jag hoppas att jag aldrig hittar ut igen.
Efter den sentimentala måndag kom en desto ljusare tisdag
Rent spontant så fick vi för oss att hon skulle komma hit
och jag har aldrig varit lyckligare över ett spontant beslut.
Jag skulle med ord kunna beskriva hur fantastisk glad jag är just nu.
och jag vill inte uttråka er med sånt här så det skrivs ner någon annanstans.
Dessutom tog inte veckan slut där.
C blev kvar och vi gick på stan med J och D på onsdagen så shoppade vi kläder eftersom C spontant blev kvar en dag till. Så det kan gå.
På torsdagen tog världens bästa syster studenten och inte ett öga var torrt
hon var så fin och jag var världens stoltaste storasyster.
Är även världens lyckligaste flickvän
jo ni hörde rätt er egen Agnes Cecilia är i ett förhållande
och det känns som att jag drömmer och aldrig vill vakna igen.
Nej nu i natt far jag till Uppsala och går vilse i dina ögon igen.
och jag hoppas att jag aldrig hittar ut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar