29 juni 2012

KENT

Världens finaste flickvän praktiserar i Borlänge och ska på Peace & Love gratis ikväll 
Dessutom så ska de se Kent
Inte helt okej
Men som av en händelse snubblade jag över en rabattkod så fick ett dagpass till fredagen till ett rimligt pris så nu ska jag också se Kent!
och Melissa Horn
Ja jag är lite exalterad
och Cecilia hävdar nog att det inte är helt OK att jag är mer studsig över Kent än att träffa henne.
(även om jag nog egentligen är mer exalterad över att få träffa henne och Kent mest är en bonus)
Kan man skylla på att man haft ett förhållande med Kent sen andra året på gymnasiet?
Eller strider det mot någon god flickväns sed?
Känner att detta är ett fall för DAN*
Jag ska i alla fall få skrika å studsa till Jocke Bergs falska stämma hela natten med världens bästa flickvän,
tror inte livet blir mycket bättre än så nu!
För Kent har räddat mig genom mångt å mycket och jag har velat se dem sedan jag hörde Mannen i den vita hatten för fyra år sedan.
och som jag älskar min fantastiska flickvän!
"Vad vore jag utan dina andetag?"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar