24 september 2010

Sigtuna


När Jimmy viker lakan så spänner hans sig för städpersonalen
När Konrad bryter bröd och Oscar nämner ramsamsamsamsamsam gulliglligulligullgulli ramsamsam.
När Moa får heta Emma och Emma heta Janne
När man tecknar fel mitt i natten

Ukelelen Matbrödet
Te
Bastun
Promenaden
Diskussionerna
Manga
<3

Jag har haft världens bästa vecka i Sigtuna med alla volontärer. Vi har diskuterat allt mellan himmel och jord. Fått nya vänner och egna persontecken. Att med ord beskriva allt skulle vara omöjligt.

Vi har träffat nya vänner och det känns lite lättare
Vi är inte längre ensamma.
För vi har varandra


Om någon vill att jag tar bort någon bild så är det bara att säga till så gör jag det ^^

3 kommentarer:

  1. så fina bilder! jag lånar bilden på oss alla till min blogg om det är ok. tack för en jättefin vecka! krya på dig! kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara att låna på hur hittar man till din blogg? så ja kan länka den^^

    SvaraRadera
  3. min blogg är gatanfram.blogg.se! jag trodde jag lyckades fylla in det där uppe så du skulle hitta till den, men det gjorde jag nog inte!

    SvaraRadera