19 september 2010

På andra sidan Mälaren


På andra sidan Mälaren bor det en Johanna.
Jag tror det skule gå fortare att paddla dit i en Kajak än att åka dit med SL.
Inte för att det är långt utan för att SL är en aningens otajmat ibland...
Men det är värt att sitta och vänta på Tåg och Bussar när maten är så god.
Och sällskapet är ännu bättre än efterätten.
En myskväll på andra sidan Mälaren är aldrig fel.


Idag har det tvättats så nu hänger tvätten kreativt upphängd i lägenheten. Jeansen i duchen, Strumpor i kösluckorna och några tröjor på gardinstången. Jag är en kreativ volontär. Som har en massa röstande människor i sitt torkrum. Tänke bespara människorna mina trosor.


Nu har jag städat och ska se till att packa, för imorgon åker jag till Sigtuna.
och ikväll är det Stand-up på Big Ben och jag och Stina (kameran) ska gå.
Vi ses på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar