11 februari 2013

Ynkligaste sjuklingen i världen

Började mitt 22 a levnadsår på bästa sätt med dans vänner, syrran och massor med godsaker, men att slappna av tar ut sin rätt och nu ligger jag nerbäddad i soffan med täcken och filtar. Fryser, svettas, sover, snorar och halsmandlar och öron värker. Jag blir typ fem år när jag är sjuk och tycker synnerligen synd om min stackars flickvän och Roomie som får stå ut med humörssvängningar, ynklighet och krokodiltårar som bara kommer från ingenstans. Har PMS vecka dessutom men det verkar ingen av dem ha listat ut. Men älskling har köpt glass och så fort de rastat hunden så ska de mysa i soffan med mig och kika på Criminal Minds även om det är asläskigt och jag alltid drömmer skumma mardrömmar efter denna serie. Ska försöka få Cecilia att ligga och hålla om mig i natt så inga massmördare eller psykopater kommer och tar mig!

Ber för övrigt om ursäkt för det dåliga bloggandet.
Vi kan säga såhär.
Juristprogrammet i Uppsala slog till.
Ska försöka bättra mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar