16 december 2012

Julstök!

Jag har inte köpt några julklappar än jag erkänner.
Har haft lite fullt upp med
flytt
döda farmödrar
studier
och annat.
Men idag ska vi ha julavslutning med dysfunkfamiljen och Liz har spelat julmusik hela dagen så kanske får någon julkänsla snart i alla fall. Vi (Liz) har bakat lussebullar och lagat kola jag har stått för knäcken och diskande. Jag har dessutom hunnit fixa så jag får hem fotografier så jag kan fortsätta mitt fotoalbum. Måste bara köpa ett nytt fotoalbum men det har jag tänkt att göra i Gävle. Har inte plats för mer packning nu!
På tisdag bär det av till Uppsala och jag öppnar redan nu upp för vadslagning över hur sent mitt tåg kommer vara då det konstant snöat sen i fredags och jag har hört att det ska hålla i sig ända tills på torsdag. Jag åker på tisdag...
och innan det ska det hinnas med lite opponering. hugaligen vad jag är virrig nu. Ska bli skönt med lite julro (tentastressen tänker jag ignorera)

1 kommentar:

  1. det låter som om du dödar farmödrar... kanske snarare en bortgång? ;-) Eller har du blivit lite mordisk av all den kylan där uppe?

    SvaraRadera