8 juni 2011

Sommarlov

Nu när sommaren snart är här så finns det inte så mycket att skriva om.
Därför tänker jag rip off Malins idé från tidigare i vår och skriva om lite saker.
Men jag är okreativ om sommaren så jag kommer behöva hjälp med ämnen.
Jag tänker att fem ämnen är så pass som jag kan komma på.
Men sen får ni hitta på saker som ni vill veta mer om.
Allt mellan himmel och jord går bra
Är det för privat så säger jag till.
Mina fem ämnen får bli
  1. Mitt Volontärår
  2. När jag blir stor ska jag...
  3. Bröllopet
  4. Things that keep me up at night
  5. Min syster, en hyllning
Så nu får ni vara kreativa, skriv en kommentar här, skicka ett mail eller stalka upp mig på facebook och skriv i min logg/mail vad ni vill höra om i sommar. Sommarlovet är ca 90 dagar så det finns gott om saker att skriva om!
Så återkommer vi med vad som händer i livet till hösten igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar