4 december 2011

Lucka 4 - En roadtrip till IKEA via twitter.

Läses nerifrån och upp!

Cecilia Bylund
Jonas kör så fint och bra, jag matar honom med chips och godis. Neila sover i baksätet. Typisk svenssonfamilj på hemresa.
Cecilia Bylund
": kan meddela att dottra din precis gjort klart uppsats. Mer dödsstraff åt folket!
Cecilia Bylund
Det blåser storm på höga kusten bron. Håll i!! hatten!
Cecilia Bylund
Dysfunkfamiljen rullar hemåt. Trötta men glada och i bilar proppade med godis och ikea möbler
Cecilia Bylund
Ikea bygger möbler för dvärgar...
Cecilia Bylund
Framme på ikea. Redan vilse. Varför kan inte alla ikea se likadana ut?
Cecilia Bylund
Jonas - det är illa, jag hör att de på radion pratar stockholmska. Cecilia - de på radion låter som Jonas.
Cecilia Bylund
Cecilia var är vagnen?
Cecilia Bylund
Cecilia Bylund
Joel köper saker jag kikar på saker till min framtida villa.
Cecilia Bylund
Diskuterar deffinitionen av färg på expedithyllan med jonas. Jag hävdar porrrött Jonas säger fnaskrött.
Cecilia Bylund
2-0 till Cecilia. Jonas blev just omkörd på insidan när han kör liiite för fort.
Cecilia Bylund
Leker tant eller gubbe vid omkörning av snigelbilar. Cecilia vs Jonas 1-0
Cecilia Bylund
Tog ett gruppfoto vid bron neila och jag ser söta ut killarna ser ut som...
Cecilia Bylund
Toapaus på höga kusten i soluppgången. Magsikt vacker!
Cecilia Bylund
Dog just lite när Jonas tvärbromsa och svängde. Karln skyller på Joel ,
Cecilia Bylund
Jonas, 08an - vem sa att norrlänningar kör fort?
Cecilia Bylund
Stockholmarna kör som 08or på väg mot IKEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar