28 maj 2011

En sorgens dag

Jag läste att de har lagt ner Brothers and Sisters
Serien som har varit min levnadskraft genom
trean på gymnasiet
Och framför allt detta volontärår
Visst kan jag hålla med om att det börjat bli lite utvattnat
Intrigerna är inte lika spännande som förr.
Men jag kommer sakna familjen Walker
Som stundom känts mer som min familj
Då jag sökt tröst hos dem under mörka dagar
Men allt gott kommer väl till något slut som man säger.
Och även om avslutningen av säsong 5 inte kändes som ett slut på en serie.
I jämförelse med Six feet unders rafflande avslutning där det gick åt en
3 000 näsdukar så kändes det som att ABC kunde gjort det bättre.
Men ändå helt okej.
Så farväl familjen Walker
Jag kommer sakna er!

I alla fall tills True Blood säsong 4 drar igång
Den 26e Juni
Amerikansk tid.
Tills dess botar jag min abstinens med
The Sookie Stackhouse novels.
Nästan lite bättre än TV serien.
Men bara nästan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar